Këshilla e nutricionistes: Ushqimet që duhet të hani nëse dëshironi të parandaloni ngrënia e tepërt

Jamie Nadaeu, një dietologe në SHBA, sugjeroi të hani këto katër ushqime për të parandaluar mbingrënien. Jini të sigurt se jo të gjitha opsionet janë të mërzitshme.

Në një video të TikTok që është parë mbi 7000 herë, ekspertja tha se njerëzit duhet të konsiderojnë përfshirjen e më shumë proteinave në dietën e tyre. “Kjo përfshin mish, peshk, vezë, kos, djathë të freskët dhe pluhur proteinash”, tha ajo.

Dihet se proteina kërkon më shumë energji për t’u tretur sesa karbohidratet e rafinuara, si buka, dhe gjithashtu e bën trupin tuaj të ndihet i ngopur. Ajo gjithashtu thotë se njerëzit duhet të hanë më shumë fibra si “perime, fruta, drithëra, bishtajore, arra dhe fara”. Një dietë e pasur me fibra mund t’ju ndihmojë t’ju mbajë të ngopur më gjatë, gjë që parandalon ngrënien e tepërt dhe urinë ndërmjet vakteve. Yndyrnat janë një tjetër grup ushqimesh që njerëzit mund ta përfshijnë në dietën e tyre për të parandaluar mbingrënien, tha dietologu.

Vaktet e thjeshta ditore, të cilat përfshijnë perime si karotat, konsiderohen të mira për shikimin, falë beta-karotenit në këto perime, por edhe luteinës dhe zeaksantinës në perimet jeshile. Disa studime të fundit të publikuara në American Journal of Clinical Nutrition zbuluan se ata me një konsum më të lartë të beta-karotenit ishin të lidhur me një rrezik më të ulët të humbjes së dëgjimit./abcnews.al

Lexo me shume